<p>Chodel</p>
<p>Józefów<br />
<small>nad wisłą</small></p>
<p>Karczmiska</p>
<p>Łaziska</p>
<p>Opole<br />
<small>lubelskie</small></p>
<p>Poniatowa</p>
<p>Wilków</p>

Protokół z zapytania ofertowego na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura LGD

W dniu  19.07.2017 r. na stronie internetowej www.lgdowocowyszlak.pl  zamieszczono  zaproszenie do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby funkcjonowania Biura LGD "Owocowy Szlak". W wyznaczonym terminie do 24 lipca 2017 r. wpłynęło 2 oferty. W załączeniu protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Do pobrania

  1. Protokół

Partnerzy/Polecane linki

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij